2014. szeptember 5., péntek

Díj #1

Sziasztok, drágaságok!
Nem, ma nem új résszel jöttem, de holnap kint lesz, juhéj!:D Köszöntöm köreinkben Ramóna Bódis bloggerinát, remélem, tetszeni fog a blogom! Köszönöm szépen, hogy feliratkoztál. Sokat jelent ez nekem:) 
De most jöjjön az, amiért létre jött ez a bejegyzés...


Kedves szerkesztőtársam, Dorina B. meglepett minket egy díjjal.
Köszönöm szépen:)

Szabályok:
Írd ki, hogy kitől kaptad!
Írj magadról 11 dolgot!
Válaszolj 11 kérdésre!
Írj 11 kérdést!
Küld el 11 embernek!


Magamról:
1. Heti hét, azaz 7 órában tanulok németet.
2. Daniella az igazi nevem. Régebben utáltam, de most már szeretem, mert rájöttem, hogy egyedi, és hogy ez nem baj.:)
3. Zerrie(mily' meglepő:D), Elounor, Sophiam shipper vagyok.
4. Múlt vasárnap kiegyenesítették a hajamat, és azóta is megmaradt. Amúgy göndör vagyok. És ezt utálom. :P
5. Ma én és az egyik legjobb barátnőm egy fondü-bárban ebédeltünk. 
6. Sajt-fondüt és csokis-karamellás-fondüt is rendeltünk. Mindkettő isteni volt.
7. Amikor ezt a pontot írtam, 16:42 volt, viszont a bejegyzést 22:11-kor tettem közzé. :D
8. Eredetileg úgy volt, hogy hétfőn 4 óránk lesz(tudom, hihetetlen, mi is szinte sikító-rohamot kaptunk, mikor megtudtuk), de aztán becsúszott egy német :S
9. Ma szandált, farmer gatyát, zebra mintás topot, rajta egy cuki rózsaszín masnival és egy farmer zsekit vettem fel.
10. Ez a díj életem legelső blogos díja. Amiért irtó hálás vagyok. :)
11. Nem tom', mit írjak még...

Válaszok:
1. Van-e példaképed és ha igen, ki az?
Perrie Edwards.
2. Ki a kedvenc énekesed / énekesnőd?
Ide most inkább bandát írnék. És kettőt. Little Mix, One Direction
3. Milyen könyvet olvastál utoljára?
A kötelezőt :P
4. Ha lehetne egy kívánságod, mi lenne az?
Bárcsak egyszer összefutnék a 1D-nel és a LM-el:)
5. Ki a leghelyesebb fiú / férfi a sztár világban?
Louis Tomlinson
6. Mit gondolsz az Ice Bucket Challenge-ről?
Háát, az tényleg elég izé, hogy Afrikában alig van az embernek fél kupaknyi vize, itt meg csak úgy... Szóval, na. De van egy két videó, ami nagyon bejön(Lásd: Niall Horan♥)
7. Tetszenek Ariana Grande ruhái?
Szó-szó.
8. Vámpírnaplók vagy Teen Wolf?
Ez ciki lesz, de egyiket sem nézem. DE úgy tervezem, mikor befejeződik a PLL belekezdek a TVD-be:) Szóval Vámpírnaplók.
9. Kedvenc dalod?
You&I
10. Mióta blogolsz?
Kb. 1 éve.
11. Mi inspirált, hogy blogolni kezdj?
Elfelejtettem :D

Kérdéseim:
1. Sportolsz valamit? Ha igen, mit?
2. Ha valaki azt mondaná neked, pakolj össze és költözz azonnal a Direction-villába, mi lenne a reakciód?
3. Nézed a Violettát? XD
4. Milyen nyelvet tanulsz/tudsz?
5. Mit szólsz ahhoz, hogy újra korán kell lefeküdni és fölkelni?
6. Szerelmes vagy most?
7. Ha választani lehetne, One Direction, Little Mix, The Vamps, Bruno Mars, 5 Second Of Summer, Miley Cyrus, Demi Lovato, vagy Selena Gomez koncertre mennél el?
8. Nézed a Pretty Little Liars-t? Melyik résznél tartasz?
9. Milyen telefonod van?
10. Van testvéred?
11. Hány blogod van?

Akiknek küldöm:
Euphoric Aenny
ÉS NEKTEK, KEDVES OLVASÓIM:)

6 megjegyzés: