2014. október 20., hétfő

Egy kis kitérő - avagy Danielle kitárul

S Z I A S Z T O K !

Ilyen bejegyzéssel erre a blogra - de szerintem másikra sem - nem érkeztem még. Szóval, talán szokatlan lesz nektek. Egyáltalán nem sértődöm meg, ha nem mindenki olvassa végig, hiszen ez nem a történettel kapcsolatos - annyira.
Szó lesz a legújabb (történetes) blogomról, a kettő design-osról, a terveimről, na, meg persze, magáról a GWPL-ről. Hát akkor, kezdjük is az elején! 

Skype Call

Ez lenne a legújabb blogom címe. Szerintem egyedi az egész sztori, legalábbis én még nem találkoztam hasonlóval. Bár ez csak az én véleményemet takarja... :D Igazából fordítom a blogot, de sok mindent átírok úgy, ahogy nekem tetszik, néhány jelenetet kihagyok, néhányat pedig pluszba beleteszek, szóval félig az én fantáziám szüleménye is. Nézzünk is róla egy kis kedvcsinálót - vagyis a fülszöveget.
A Skype-ot a világon mindenhol használják. Barátok kommunikálhatnak a világ minden tájáról egymással. A párok videón is láthatják egymást, ha éppen távol vannak egymástól. A játékosok Skype hívás közben számítógépes játékokat próbálnak ki, miközben megbeszélik a stratégiát. 
De Amelia... mondjuk úgy, hogy az ő története egy kicsit más.
LINK LINK LINK LINK LINK LINK LINK LINK LINK LINK

Wonderland, Dare to dream



Ezek ugye a kettő design blog, amiken társzerkesztő vagyok. A Wonderland pár napja hirdetett egy könnyed blogversenyt, amiről részleteket ITT olvashattok. Számítok rátok!:)  A Dare to dream oldalhoz pedig nem rég csatlakoztam. Itt rendelhettek tőlem, ha esetleg van kedvetek... De többet nem tudok róluk mondani írni.


Díj


Nagyon szépen köszönöm Alice-nek♥
SZABÁLYOK
1. linkelj engem!
2. válaszolj 4 kérdésre!
3. Írj magadról 4 dolgot!
4. küldd tovább a díjat 4 embernek!
VÁLASZAIM
1. 1D, vagy 5SOS? - egyértelműen a 1D! a másik képbe sem jöhet!!
2. nézed a Pretty Little Liars-t - naná!
3. jelenleg hány blogod fut? - 2 történetes, 2 design.
4. mit tanácsolsz egy kezdő bloggernek? - legyen önbizalmad! ne rettenj el az első rossz szótól!
4 DOLOG RÓLAM
1. egy héten át írtam ezt a bejegyzést, mivel mindig meg kellett szakítanom valami miatt...
2. eddig utáltam az éneket, de idén már a kedvenc tantárgyam, hála a tanár úrnak!♥
3. hétfőn megvettem a Keserkék c. könyvet, és csak otthon jöttem rá, hogy ez egy sorozat harmadik része.
4. hogy legyen valami a blogról is: már csak 2 fejezet van hátra.
JELÖLTJEIM
paapaya - örök♥

Girl With Purple Lips

Ötletes cím, nem? Nem láttam még sehol... Oké, hagyjuk is, nem a sztori címének elemzése miatt hoztam létre ezt a bejegyzést! 
Említettem az elején, hogy a BTH rendezvény keretein írtam ezt a történetet. Szóval már valójában készen van. Csak arra vár, hogy TI is elolvassátok, véleményezzétek! És most, hogy már ennyire a végén járunk a blognak... nem is tudom. Olyan furcsa érzés. Na, mindegy. Tervezek még egy írói-utószót, az lesz itt - asszem' - a legutolsó bejegyzés... Szóval a jövőhéten kitehetem a BEFEJEZETT szócskát a blogcím után. Nem furcsa? Nekem nagyon:D Még sosem történt velem ilyen, nem hittem, hogy lesz valaha is annyi energiám/türelmem/akaratom, hogy egy teljes történetet megírjak. De hát, ez is megtörtént!

Mi lesz ezután?

Amit fentebb is említettem, nyitottam egy új blogot, a Skype Call-t. Nincs megállás!*menőnek érzi magát*  Szóval ott megtalálhattok ezután, remélem, ott is összegyűlik egy ilyen kis "közösség", mint itt, a GWPL-en.:) Megszerettelek titeket, be kell, hogy valljam:D 
És, ami az újdonság; tervben van még egy blog! Ami ugyan nem egy történettel fog foglalkozni, hanem sok kicsivel. Ezek a történetek a 1D körül fognak forogni. És ebből talán már ki is találhattátok: ZERRIE sztori is lesz, ezrével... 
Még nem publikus az oldal, de a címét megosztom veletek; Live. Love. Novels.



KÖSZÖNÖM, HA VÉGIG OLVASTAD,
 Danielle Cobbler 
VOLTAM, VAGYOK, LESZEK

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése